Aanvragen startpas

Het aanvragen van een startpas is alleen mogelijk indien u lid bent van een rijvereniging. Indien u lid bent van onze vereniging kunnen wij u, als u dit wenst, aanmelden bij de KNHS. Gelieve duidelijk aangeven of het om een ponystartpas(personen tot 18 jaar op een pony) of paardenstartpas gaat. (paardenstartpas is ook aan te vragen voor personen van 18 jaar en ouder welke op een pony rijden én voor personen tot 18 jaar die op een pony “tussen de paarden” willen starten)

Daarna kunt u zich registreren op de site van de KNHS (www.knhs.nl) onder het kopje: Mijn KNHS voor leden. Als u ingelogt bent kunt u vervolgens zelf een paard toevoegen en hier een startkaartpas mee aanvragen. U ontvangt deze dan, afhankelijk van de drukte van de KNHS, na ongeveer een week thuis. (rond de jaarwisseling is het altijd druk bij de KNHS en sluiten zij zelfs tussen kerst en oud- en nieuw, dan duurt het aanvragen soms wel 3 tot 4 weken, hou hier rekening mee!)

Indien u al een startpas heeft maar er nog één met een ander paard aan wil vragen kunt u dit gewoon zelf doen bij mijn knhs voor leden.

Als het u niet lukt of u wilt graag hulp bij het aanvragen van een startkaart kunt u natuurlijk contact opnemen met onze secretaris: zij helpt u graag verder!