Lid worden

De Poeldijkse Ruitervereniging heeft als thuisbasis Manege de Arckelhoeve in Poeldijk. De manege is gesitueerd aan de rand van een groenzoom ten zuiden van Den Haag. Op manege de Arckelhoeve organiseert de PRV onder andere KNHS dressuur wedstrijden, de driedaagse PRV de Luxe, een wekelijkse verenigingsles en diverse clinics en workshops.
Namens de PRV nemen er 4 combinaties deel aan de CHIO Zuid-Holland Cup dressuur en zijn wij vertegenwoordigd bij de herfstmeeting. Verder organiseerd de PRV een kamp in het voorjaar en het najaar. Daarnaast kunt u ook deelnemen aan de vele leuke activiteiten die de manege organiseert, bijvoorbeeld de open dag en de herfstfair.

Behalve dat het leuk en leerzaam is, zitten er nog meer voordelen aan het lid zijn van de vereniging. Je krijgt korting op KNHS wedstrijden en andere door de PRV georganiseerde activiteiten. Leden hebben altijd voorrang op niet-leden bij evenementen en wedstrijden, want vol=vol! Bij ruiter De Horsestore in Wateringen ontvang je korting op je aankopen.

Kortom: reden genoeg om lid te worden!

Schrijf je via dit document in: Poeldijkseruitervereniging aanvraagformulier